UPOZORNĚNÍ

01.05.2020 12:12

Dobrý den,

 

v nejbližších dnech Vám bude doručeno vyúčtování za předchozí období. Vzhledem k trvající situaci ohledně koronaviru, Vám bude pouze vloženo do poštovních schránek. Zároveň k němu bude přiložen klíček od nových skladových prostor pod schody.

 

Dále uvádím co se týče televizní antény. Minulý týden byla na místě odborná firma s tím, že prováděla měření. Výsledek vyloučil špatný signál, poruchu antény nebo chybný rozvod. Přesto jsem od některých z vás dostal informaci, že nemají kvalitní příjem. Potřebuji tedy od Vás všech zpětnou vazbu jaký máte příjem TV.

 

Firma Atprofi doporučila nejdříve zkontrolovat tyto kroky:

1. Prohlídka anténního kabelu (správné a úplné zastrčení, jiné narušení).

2. Prohlídka nebo demontáž po domácku vyrobeného prodloužení nebo rozbočení.

3. Aktualizace naladění TV (časté přeinstalace některých vysílačů).

4. Problémovost může způsobovat i některé set top boxy (reklamace).

5. DVB T2 ještě není tak vychytané a může dokonce dojít k problémům i u nových televizí (pozdější reklamace).

 

Z výše uvedených důvodů Vás chci požádat, aby jste nejdříve učinili kontrolu dle výše uvedených bodů a pokud i přes to bude Váš příjem TV špatný, NAPIŠTE MI. S FIRMOU JSME DOMLUVENI, ŽE DOJDE K DALŠÍMU ŠETŘENÍ PROBLÉMU.

Z naši internetové stránky odstraním můj email. Důvodem je časté spamy které mi na tuto adresu chodí.

Připomínám že všechny důležité kontakty jsou uvedeny na nástěnkách ve všech bytových domech.

 

Děkuji a s pozdravem